Technical Service Manager

Beschrijving

Als Technical Service Manager ben je verantwoordelijk voor een team van techniekers (Handymen) bij onze klant te Gent.

Je behandelt alle inkomende aanvragen technisch onderhoud via de helpdesk (Maximo);

Je superviseert het handymen team en de onderaannemers om een oplossing aan te bieden binnen de vereiste termijn

Je beheert en volgt de voorraadinventaris op

Je houdt een database bij met de beschikbare stock en zijn locatie evenals technische documentatie van het gebouw/site/installaties

Je staat in voor de begeleiding en ondersteuning van de onderaannemers in en rond het gebouw (voor technische interventies) en staat hen bij met alle nodige informatie

Je coördineert en volgt alle technische onderaannemers, installaties, werkplanningen, op

Je staat in voor de opmaak van aankoopaanvragen en aanbestedingen

Je coördineert de verhuizen met de Facility Manager en integreert interne/externe vehuizen in de planning van de handymen

Je staat in voor de opmaak van maandelijkse reportings

 

Vereisten

Je beschikt over een A2 of een bachelor diploma met minstens 8 jaar ervaring in een leidinggevende functie

Je kunt zowel autonoom werken als in teamverband

Je hebt een goede kennis van informatica

Je bent klantgericht en bent niet bang om een handje bij te steken

Je bent vertrouwd met CMMS en BMS (Maximo en Siemens)

Je bent tweetalig Nederlands/Engels Je bent een people manager

Je beschikt over een rijbewijs B

Je bent bereid om in een wachtsysteem te lopen

 

Locatie: Gent

Meer info: cvr@brainbridge.be

Solliciteren